Desempeño de la Marca
N/D
/100
Sin datos
Sin datos
Índice de Satisfacción en los últimos 12 meses.
Ranking de la categoría
¿Es esta tu empresa? Haz clic aquí

Urbenia - Preu de venda de vivenda negociat i pactat amb mi però la vivenda la varen vendre posteriorment a un altre

Sin resolución
Mariano Gonzalez Segura
Mariano Segura presentó la reclamación
8 de agosto 2020
Varem fer la negociaciò de preu amb un agent de Urbenia (API) sobre una vivenda. Al final de la negociaciò, varem acordar un preu final que ens proposava l'agent. Varem acceptar el preu final a través telefònic i WhatsApp un dia (al migdia). A continuaciò, varem enviar per correu les dades personals que aquest agent ens va demanar, aquell mateix dia, a la tarde. Dic "varem" perquè la casa la compraríem jo, la meva dona i una germana. Es a dir que les dades que varem enviar a Urbenia eren de tots tres. Evidentment, aquella tarde nosaltres pensàvem que la casa ja era nostra, amb la corresponent il.lusiò i ja fent plans. De fet, ja havíem contactat amb un arquitecte per visitar la casa i parlar de renovacions. A posteriori, nomès havia un detall que no ens feia cap sentit, que era que no ens passaven les dades bancàries per fer la reserva de 3mil €, malgrat la meva insistència.
Però tot aquest acord i procès va caure al dia següent al matí, quan aquest mateix agent d'Urbenia em va comunicar que el propietari havía acceptat una oferta superior d'un altre persona (o empresa) i que no havia cap recurs. L'acord amb l'altre interessat era final i la decisiò del proprietari. I nosaltres, sense recurs. Em pregunto: ¿Quin es el valor afegit d'Urbenia? ¿No expliquen als propietaris que el procès de negociaciò de preu entre el interessat i l'API es quelcom normal en la compravenda d'un habitatge i que es práctica usual que es respecti?
La reclamaciò específica es sobre el pobre paper intermediari de Urbenia. Ens semble que va ser molt poc professional. Ens van fer creure que la casa era nostra despres d'haver acceptat el preu que el propietari ens contraofertava i haver proporcionat les nostres dades. Aixó ens va comportar una sacsejada emotiva i decepció important.
Fecha de incidencia: 8 de agosto 2020
Esta reclamación fue considerada como sin resolución
Comentarios
Esta reclamación todavía no tiene comentarios.