DeLonghi
DeLonghi Marca del Mes
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Desempeño de la Marca
Índice de Satisfacción en los últimos 12 meses.
Tasa de Respuesta
50%
Tiempo Medio de Respuesta
0%
Tasa de Solución
100%
Evaluación promedio
0%
Tasa de Retención de Clientes
100%
Premios y distinciones
Marca del Mes
Ranking de la categoría
De'Longhi Electrodomésticos España, S.L.U
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DeLonghi - Terrible repair service

Sin resolución
Thomas Schnesk
Thomas Schnesk presentó la reclamación
16 de noviembre 2020
Sent my espresso machine to Madrid for repair service. Returned unrepaired. Machine sent back again for repair. Repair company sent machine again in inappropriate packaging and the machine was damaged in shipment. It is now more then 2 months since the original service. DeLonghi is now not responsive in picking up the machine to be repaired caused by their mishandling. We have Gold Service warranty stating 3 day service. It has now been more than 2 months without a functioning machine. They keep telling it is being evaluated! They are ignoring the fact that their repair service damaged our machine. They are also ignoring me! Extremely BAD service and unprofessional.
Fecha de incidencia: 16 de noviembre 2020
Esta reclamación fue considerada como sin resolución
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